ΕΛΑΣ +
ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ
Σύντροφοι και
συντρόφισσες, πανάθλια ρεμάλια
Έλληνες
Καραγκιόζηδες του ψεκασμού ρετάλια
ήρθε η ώρα
χαβαλέ γι’ ακόμη μια φορά
ως Κατσαπλιάς
να ηγηθώ στην άθλια αριστερά!
Στο τσίρκο
νάμαι αφέντης, σαν Ζήκος και τεμπέλης
και στους
οπισθοδρομικούς που λέμε προοδευτικούς
σε όλα αυτά τα
γίδια πολιτικά σκουπίδια
στους νέους
κατσαπλιάδες και τους κλεφτοκοτάδες!
Πρέπει και
όνομα να βρω κάτι που να ταιριάζει
στου
παρελθόντος γύφτουλες και κάπως να τους κράζει
η Γιάνα
Βαρουφάκαινα γράφεται με ένα νί
σκέφτηκα απλά
και το ΕΛΑΣ να γράφεται με ένα Λάμδα
άθλιοι
Κωλοέλληνες, αμόρφωτα ρημάδια!
Όμως μην μας
μπερδέψετε μ’ εκείνους τους αθλίους
Άρηδες
Βελουχιώτηδες, αριστερογελοίους
αυτούς που
βίαζαν λαούς ζωσμένοι φυσεκλίκια
φονιάδες,
σαχλοκούδουνα, μίσους καλαμπαλίκια!
Εμείς θα
τάχουμε καλά με τους εφοπλιστές
και κάτι νέους
χορηγούς μανούλες στις κλεψιές
με πλεονέκτημα
ηθικό θα φέρουμε ισότητα
σε όλη την
πλέμπα ομαδικώς που ζει σε ανισότητα!
Μπορεί ο όρος
Κατσαπλιάς να μοιάζει με αστείο
όμως για μένα
ειδικά δηλώνει μεγαλείο
τώρα θα
συνοδεύεται με τ’ όνομα ΕΛΑΣ
και γίνεται
συνώνυμο: «ΕΛΑΣ + ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ»!
Βιτριολήςς
(Ποιητής εκ του προχείρου, έχων μέγεθος Ομήρου)
Μάιος-2026


